Min nya saga. (Den magiska prinsessan)

Hej nu börjar min första del.  Del 1
Emma (Floras lillasyster) vakanade på morgonen för att sätta sig och
titta på tv och sedan när Flora kom så skulle hon sätta krokben för Flora!! När Flora gick upp så
skulle hon på toa. Just när hon skulle öppna dörren hörde hon ett fniss från tv-rummet!
Hon förstod att det var ett av Emmas fåniga skämt då sa Flora!!
 Nej du den här gången går jag inte på dig!! Sa Flora!!
(Emma) Men ååå! kan jag aldrig hålla mig från skratt??
(Flora) Nej du kan visst inte det hihi!
(Hemma hos Stella) Men mamma jag kan inte klara av mina läxor hör här 200 plus 100 = mycket med vad?
(Stellas mamma) Om du inte klarar av läxorna så får du inga bra betyg!! (Stella) Men nu sticker
jag till skolan hejdå!!
sa Stella. Då gav Stellas mamma Stella en puss på kinden och en smörgås!
Ha det så bra på skolan och om du blir törstig drick lite vatten i klassrummet! sa Stellas mamma!
(På skolan) (Flora säger)  Hej Stella. Hej Flora.

Just då kom en skugga och sa Hej Flora och Stella följ med till mitt rike!! sa hon!

Fortsättning följer!

Bra saga eller hur hehe tycker jag i allafall hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0