Hundblogg!!!

Hej allihopa!!

Bara så ni vet drömmer jag om en  alldeles EGEN hund!!
En sån där Cavailer king charles spaniel ska jag ha.
Det ska vara en tik, och den ska heta Bella.
Men man kan inte bestämma om den ska vara en valp eller inte.

Först får man en valp.
Min granne Anki har en jättebra hundblogg tillsammans med en som heter Mia.
Men jag kommer inte ihåg vilken adress.
Jag ska skicka in den någon gång.

Jag bara läängtar efter en hund!
Anki har 2 irländska settrar. och en korthårig tax och en strävhårig valptax.
Namnen är Alice är en setter.
Offa är en setter. Silla är en korthårig tax och valpen är Stina.

Jag ska fråga mamma om jag får skaffa en hundblogg.
Då ska jag ha massa fina hundbilder och sånt.
Men Anki vet mer om hundar än mig.

Kolla denna:    

http://www.youtube.com/watch?v=P1GIeeyiVKc.

Se vilka söta golden retriver valpar.
Och dom här som jag ska kan man nästan inte fatta hur söta dom är.

http://www.youtube.com/watch?v=Yt24X4zuyfM.

Kolla vad söta valparna är, jag ger dem allt dom vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och kolla denna:

http://www.youtube.com/watch?v=ptID-BWo-p0.

Det där är ju absolut Stinas vänner.

Ses snart igen.
Nu har jag inget mer att skriva om.
//Hannah Rebecca.


Kommentarer
Mamma

Jeg syns at vi skal se hunder på Youtube en stund til....mye lettere på den måten ;-)

2010-07-01 @ 22:22:38
Joakim

bla bla bla ( joakim sa att jag skulle skriva så!)

2011-03-19 @ 07:50:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0