Den roligaste resan i hela värden.

Hej!!!

För att det ska bli så fint så möjligt med skriften,skriver jag i denna stilen!!

Jag har varit på danskebåten med mamma,Knut Tore,Thor Axel,Nina och Hilde.
Det var Michael Jackson cruise!!

Jag har träffat Omer Bhatti. Vet ni vem det är??

Michael Jacksons bästa vän!!!!! AAAAAAAH!! Norska: Unnskyld. Svenska: Förlåt/Ursäkta. Engelska: Sorry.

Här är en bild på mig och Omer Bhatti (Två bilder.)


Jag och Omer Bhatti på lunchresturangen.



Han tog imot fans i garderoben och jag stog först i kön!!

Jag berättar mer om resan sedan hejdå!!



Kommentarer
Pappa

Haj,



Nu blir jag också avundsjuk när du får sitta å mysa med en så söt kille!!! :)

2010-05-25 @ 22:19:28
Hannah

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååhhhhhhhh...hahahaha...

2010-05-25 @ 22:20:52
URL: http://skarbol.blogg.se/
Anonym

va spännande väl hannah å träffa en kändis!!?:)

2010-05-29 @ 17:58:26
Hannah

Vem är du där Anomyn eller vem du är!!

(Är du Ingrid på skolan??)

2010-06-02 @ 15:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0