Skolan.

Idag var jag på skolan.

Där hade vi livskunskap.

Vi skulle ringa in vad vi hade för egenskaper.

Jag ringade in Hjälpsam, pratglad och lätt att leka med :-).

Vi hade rast.... Jag och min kompis Alicia lekte en lek. (Leken vet jag inte vad den heter.)

Och så var det veckans ordförhör!!

Det är inte så roligt. Men första gången var det väl det :-).

Tja sedan hade så läste vi i ´Bettys spegel` Den boken är bra!!

Sedan så skulle vi gå och äta.

Det var makaroner och falukorv :-( :-) Det är både gott och blä.

Jag åt flera potioner.

Sedan hade vi rast.

Vi lekte med Nathalie. (Hon praktiserar på förskolan och är från frankrike och afrika.)

Sedan skulle vi in.

Vi läste några mattegåtor för 1:an, Jag fick inte läsa min idag men imöra kanske.

Det var det!!

Hannah Rebecca.






Kommentarer
Mamma

Det var bra egenskaper som passa bra inn på deg, syns jeg! :)

I morgen?? Da er det jo lørdag, jo!! Ingen skole da, vet du!!

2010-05-07 @ 17:07:30
URL: http://skarbol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0