Torsdag den 6 maj. Vad jag har gjort idag.

Hej idag var jag på morgonfritids.

Jag var mycket trött när jag gick upp.

När skolan började,jag kom in och.... Det var kaos en del pratade jättehögt.

Andra satt bara och ritade det var så mycket prat!!


Och när det äntligen var tyst så.... väntade vi på att klockan skulle bli 8.

Vi gick in i 1:ans klassrum och skulle öva på att sjunga låtanrna. (Som vi ska ha på examen.)

Sedan var det rast. Jag, Durdona och Alicia tittade i min bok.

De andra barnen lekte nog tass. En del gungade och en del andra klättrade i klätterställningen.

När rasten var slut skulle röd grupp, asså min grupp ha matte :-).

Just nu så ska jag gå in på WinxClub. Hejdå!!

Hannah Rebecca.


Kommentarer
Mamma

Jeg var også trøtt i dag men jeg måtte jo vekke deg!!

Jeg har jobba i dag. Så har jeg hentet mine barn (deg og dine småsyskon) og så har jeg kokt spaghetti!!

Smaskigt, va?? :-)

2010-05-06 @ 19:26:24
Hannah

japp smaskigt.

2010-05-08 @ 08:22:48
URL: http://panfuhannah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0