Hemma hos taylor. Del 1

Det var en gång en flicka som hette Taylor.
Taylor var 14 år.
Hon bodde med sin mamma och pappa, Och hennes lillasyster Sally.
En dag gick Taylor ut med sin hund Trixi.
Då kom Taylors bästis Rikki.
- Hej Taylor, det var längesedan vi träffades! sa Rikki och log.
-Hej Rikki, Ja det var längesedan. sa Taylor.
- Ska vi gå hem till mig och äta pannkakor? sa Rikki.
-Ja, jag kan ringa mamma och fråga. sa Taylor och tog upp mobilen ur fickan.
 
Hos mamma:
Ring, ring,ring.
- Hallå!
- Hej, Det är Taylor.
- Taylor jag kan inte prata nu, Vad vill du? Säg det fort.
- Får jag följa med Rikki hem?
- Ja! Hejdå.
- Hejdå.

- Jag fick! sa Taylor och tittade sig runtomkring.
Var var Rikki.
- Hon är borta!! sa Taylor.

Fortsättningen följer.

 / Hannah.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0