Jag är sjuk.

Hej!!
Inatt spydde jag, så jag har spysjukan.
Jag fick ingen sömn inatt.
Men efter att jag hade spytt 3 gånger så gav det sig.
Men då fick jag ont i huvudet.
Då fick jag först en tablett man skulle svälja helt.
Men det har jag aldrig gjort så det ville jag inte.
När jag skulle försöka svälja den så spottade jag ut den igen.

Den var så himla äcklig.

Sedan så fick jag en annan tablett.
Då somnade jag efter ett litet tag.
Sedan vaknade jag.
Då hade jag sovit ända till klockan 4 tror jag.
När jag hade sovit hade Ina och Joakim fått dricka.
Då fick jag saft.



Det var gått, och så åt jag smörgås eller nåt också.
Sedan var jag trött så jag gick och la mig.
Men Ina och Joakim bråkade och bråkade så det var jobbigt.
Mamma bad dem gå upp och se på film.
När dom gjorde det åt jag och mamma chips nere.


Hejdå!!

/ Hannah.


Kommentarer
Mamma

Synd at du er sjuk! Men skulle ikke du opp og skrive i din blogg? Jeg hörer det dunker veldig der oppe??

2010-11-17 @ 11:18:07
URL: http://skarbol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0