Kändistävling del 2

Hej!!!!

Nu är det dags för kändistävling del 2.
Men i denna vill jag ha flera svar på tävlingen.
Förra blev vinnaren....

Min mamma!!!
Grattis!
Här får du en fin bild:

Det blir ditt pris.



Fin???
Det tycker jag iallafall.
Alla som vinner får en fin bild.
Mamma hade inte rätt på alla.... men det var inga mer som hade svarat.
Kändisarna var 1. Kesha.
2. Keyshia Cole.
3. Beyonce.


DEL 2.

Nu kommer första bilden.

Vem kan det vara?


Vem är det?


Vem är det?
Nu vill jag ha svar!!
(Många!!! hehehe!)

Hejdå!

/Hannah



Kommentarer
Mamma

Nydelig!!

Men har ikke tid å skrive mer nå...baker chocolate chip cockies nå :)

2010-11-17 @ 12:36:21
mamma

Den förste kjenner jeg ikke. Den andre er eminem og den siste er vel Selena Gomez?? Eller?

2010-11-18 @ 21:42:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0