Sagan 2010 blev.....

Hannah och Alicia. Darkards återkomst.

Hej allihopa!!!
Hur mår ni??
Jag har fått in kommentarer och det blev likt med
Hannah och Alicia och prinsessan Rosalie.
Ja nu kommer lite fakta om sagan:

Det här är jag Hannah:

bild
Ja det är jag.
Nu kommer det fakta om mig. (Bloggens ägare)
Jag heter Hannah och är 9 år.
Jag gillar att: Spela musik, sjunga, uppträda och äta godis, Leka med Alicia
mycket mer.
Jag är en djurälskare.
Djur som jag har: Fiskar, hade en katt.
Djur som jag vill ha: Katt och Hund!!!
Jag gillar Burger king, Pizza, Kycklinggryta.
Favvolåt: Usher DJ got us falling in love, Justin Bieber.
Favvoartist: Usher, MichaelJackson, Justin Bieber, Selena Gomez och Lady GaGa.
Jag fyller år i 20 augusti.


Fakta om Alicia.
Hon fyller år i 16 juli. (Lämnar inte ut var hon bor e- postadress eller efternamn.)
Hon älskar Kattungar och Marvin.
Hennes favvofärg: Svart
Favvoartist: Lady GaGa och Justin Bieber.
Favvolåt: Baby och Alejandro.
Hon gillar Kycklingpizza.
Hennes favvomat är fiskbullar och vitsås.
Djur som hon har: Marsvin och fiskar.
Djur hon vill ha: Kattunge hon ska få en när hon flyttar.
Hon gillar: Musik, dansa, sjunga, Va med mig!! (Hihihi)
Och hoppa hopprep.

Det var allt.
Nu ska jag börja med sagan snart, hejdå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0