Bättre förklaring på tävlingen.

Hej jag ska berätta lite bättre om er som inte förstod dendär
tävlingen.

1. Ni kommenterar och skriver: Jag är med!
2. Tävlingen kommer hålla på när jag är hemma från rhodos.
3. Den kommer hålla på i en vecka.
4. Det behövs minst fem st. som är med och tävlar.
5. Varje dag kommer en frågesport och kändistävling.
6. 1:a pris är: En header till bloggen.
7. 2.a pris är: Hon/Han får välja veckans låt och kändis.
8. 3:a pris är: Får välja en bild.
9. Ni ska svara på frågesporten (10 frågor)
10. Ni ska svara på kändistävlingen. (3 kändisar)
11. Den som hr fått mest rätt vinner och den andra blir tvåa
och den sista blir trea!!

Så, hoppas ni förstod bättre.
En header ser t.e.x ut såhär:

Klicka för att bli större)

Jaja, det var allt!
Hejdå!!
// Hannah <3



Kommentarer
PandLina1

Kul att du ska åka till Rhodos :)

Själv har jag kusiner där, så på hösten

ska vi åka dit :)

2011-04-23 @ 07:48:14
URL: http://pandanlina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0