GOODBYE SWEEDEN :-D

Nu på lördag åker jag till rhodos.
Ååååh, jag längtar redan!! :-)
Första gången jag åker flygplan!
Och..... Vi ska ha en tävling!!
Tävlingen går till såhär:

1. Minst 5 st. måste vara med i tävlingen.
2. Ni ska hitta på ett eget namn MEN skriv erat
riktiga namn när ni kommenterar!
3. Kommentera och skriv såhär: Jag är med och ditt namn,
som du hittat på själv (Namnet får inte innehålla svärord eller
annat dumt!)

Den som kommer 1:a vinner en: Header!!
Den som kommer 2:a vinner: Får välja tre kändisar till
kändistävlingen.

Den som kommer 3:a vinner: En bild.

Ungefär såhär kommer headern se ut:




Nu ska jag äta!
Heejdåå!!

//Hannah<3





Kommentarer
Mamma

Jeg forstår nesten ingenting av dette her???

En header?? Hva skal jeg med den til? Skal jeg ha den på soverommet??

Nei, HR...du får nok finne på noe lettere neste gang.

2011-04-21 @ 23:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0