Frågestund - Från Iosefine

Heii ... Iosefine har frågat mig några frågor som jag ska
svara på nu. Jag har ju frågestund. Nu börjar vi:


Iosefine om Tidsinställt inlägg.:
Jag har några frågor.
Vad är din favorit färg/färger??
Ska du ha nån tävling på bloggen??
Vad vill du bli när du blir stor? :P
Vad gillar du för godis??
Vad är det roligaste du gjort i sommar??

Kommer inte på några fler frågor.

Kram kram//Iosefine
IP: 217.210.157.86

Mina favoritfärger är faktiskt BLÅ & ROSA ;D


Ja, jag har faktiskt en täving, för att vara med och
tävla klicka här:  http://panfuhannah.blogg.se/category/tavlingar-1.html.

Jag vill bli artist eller delfinskötare, det är nog väldigt svårt att
bli artist :S (Men man kan ju alltid försöka :)

Jag gillar mest CHOKLAD!! :D och av chokladsorten är GEISHA bäst!!

Det roligaste i hela sommar var när vi fick vår kattunge: Missy

 <3

Det var alla frågor det. ;)

Puss & kram

// Hannah Bieber




Kommentarer
mamma

Hannah BIEBER??????????

2011-08-14 @ 00:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0