Jag Fyller År ♥

Hej allihopa!

Idag fyller jag år. :D
Vet ni vad jag fick i present?? Vi kommer till det sen ...

Jag fick VIP i 3 månader + 15.000 starcoins. :P
Nu börjar sagan, hehe. (;

Jag vaknade på morgonen och låg kvar i sängen.
Jag väntade och väntade på att mamma & pappa skulle komma med
presenter :P Jo efter 1000 timmar kom dom. :D

Först öppnade jag presenten ifrån pappa. Det var Indiana Jones -
Jakten på den försvunna skatten. :)

 

Det var åldersgräns 15 på den. :P
Sen öppnade jag presenten ifrån Joakim, (min lillebror)
Det var geisha såklart! :D


Sen ifrån Ina då fick jag Justin Bieber - My world!!!!! :D




Sen ifrån mamma fick jag ett armband, rosa läppglans & ett
nytt halsband som det stod Star på. :P

Sen sa pappa att jag kunde få VIP på msp (:

Nu ska jag gååå ... ;)

Hejdå!! // PanfuHannah ♥



Kommentarer
Iosefine

Vilka bra presenter du fick :) Hoppas din dag fortsätter så här :)



Grattis på födelsedagen =) <3 <3



Stora bamsekramar//Iosefine

2011-08-20 @ 09:20:23
URL: http://willesminne.blogg.se/
Fastra

Grattis på födelsedagen! Alla hälsar! :-) Kommer du till Alicia sen innan ni ska till Ebba?

2011-08-20 @ 14:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0