Mys Ensam Med Mamma & Pappa (;

Hej. ♥

Igår såg jag och mamma & pappa och Missy på
den galna proffesorn 1. :) Den var jätterolig. (;
Fast Jada Pinkett Smith var med istället för Janet Jackson
hon är med i 2:an. Har inte sett hela 2an men ska väl
snart se hela den med. (; Vad skönt när småsyskonen är borta va?
Tycker jag! Vi var på köpcentret och handlade kläder (byxor) till mig.
Fast två tröjor handlade vi också :P Vi åt CHIPS!! :D



Jag drack fanta exotic. ♥



Och så åt vi nån slags chokladpudding (inte direkt chokladpudding)


Mamma tyckte att den smakade äckligt jag med fast den var
lite god. ;D
Nu ska jag göra nåt annat. Jag visar bilderna på kläderna en annan
gång. Hejdå!!

//PanfuHannah ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0