Spökflickan. Del 3

Jag hade packat bikini och solkräm i min väska.

Nu var jag påväg ner till Miami Beach, jag stannade och tänkte:

Ska jag ta skogsstigen?.... Japp, det gör jag för det går fortare. ;)

Jag gick in i skogen, solen försvann och det blev mörkt och kallt istället.

Jag såg en snabb skugga som försvann djupt in i skogen och så hörde jag

att någon sjöng. Nu så blev jag rädd. Jag började springa så fort jag kunde.

Äntligen såg jag ljuset, jag var helt utmattad när jag kom ut ur den hemska skogen.

Jag vände mej om för att titta om skuggan var där inne men den var borta.

Jag var framme vid stranden, jag hörde en röst ropa:

- ALICE! Här nere! skrek Hailee.

Jag blev glad och sprang ner till henne.

-VI BADAR ;DD!!! Skrek Hailee och kastade se i vattnet.

Jag dök ner: Då såg jag samma skugga som jag hade sett i skogen




Kommentarer
Iosefine

Spännande, längtar till nästa del :D



Kram kram//Iosefine

2011-08-01 @ 17:29:10
URL: http://willesminne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0