Fixa rummet.

Nu har jag fixat rummet över fem gånger nästan.
Jag vet inte hur jag ska ha det och jag blir aldrig nöjd.
Jag ska se om jag hittar en bild på ett fint rum och så
får ni rösta vilket rum.
Så ska jag prova att fixa mitt rum.

1. Först röstar ni på ett rum. (Hur många gånger ni vill)
2. Den som får mest röster vinner.
3. Jag fixar mitt rum som det rummet som vann.
4. Jag tar kort och lägger in på bloggen.

Nu kommer första bliden:

a.



b.



c.



Hejdå!!
(RÖSTA,RÖSTA, RÖÖÖÖÖSTAAA!!)

// HANNAH



Kommentarer
Mamma

Rum nr 3...eller C....Men da må du vel först få et nytt rom? Og det er jo ikke lett her i huset! :)

2011-02-04 @ 15:12:44
URL: http://skarbol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0