M.I.High, kompisar på nätet och ICarly......

Kompisar på nätet:

Kompisar på nätet handlar om Jackie,Emma och Ally, tre tjejer som är kompisar.
En dag ska de flytta från varandra.
Jackie flyttar till Singapore......
Emma till tyskland.....
Och Ally till australien.....
Jackie får en present av sin bror Josh.
ETT EGET CHATTRUM!!!
De får en kod och om de skriver in den koden i sin mobiltelefon
kommer de till ett vitt tomrum.
Om de skriver koden baklänges kommer de tillbaka.
Och om de skriver varandras kod baklänges kommer de till varandra.... Nu
kan de träffas när de vill!!







ICarly:

ICarly är ett tv-program som handlar om två tjejer som heter Sam och Carly.
Freddie filmar tjejerna när de gör sitt tv-program ICarly.
Carly bor med sin bror Spencer och bor mittimot Freddie, en kille
som är kär i Carly.
Sam hatar Freddie och älskar mat.
Men programmet kan vara lite,lite,lite JOBBIGT!!
Och Carly (Miranda Cosgroove) Har gjort låten: Taste of la-

http://www.youtube.com/watch?v=KGvNBifpJGg.



M.I.High:

M.I.High är ett program om spionerna Rose, DaIsY och Blane.
De löser många mysterium och det har kommit ett nytt program av M.I.High.
Jag kommer inte ihåg vad de heter.





// Hannah




Kommentarer
Emma

Ja det ser man ju när man kollar på M.I High

2011-08-12 @ 17:22:16
teimen

hej flikor

Svar: Alltså.. är inte du lite knäpp?
Hannah

2012-07-21 @ 23:14:29
teimen

hej flikor

Svar: ... Jag sa förut att jag tyckte du var knäpp. Alltså.. jag heter inte Flikor..
Hannah

2012-07-21 @ 23:14:30
Hanna

Jag verkar vara jätte lik dig! Jag älskar M.I.High kompisar på nätet och Icarly. Jag heter Hanna och älskar Justin Bieber!

Svar: Haha, jaa. Kanske det du! :)
Hannah

2012-07-22 @ 11:51:39
erika

jag älskar M.I.High kompisar på nätet och LCharly. Jag heter erika nylund och jag älskar snygga killar

Svar: Jaha. Intressant.Hälsningar Hannah
Hannah

2012-08-31 @ 15:33:28
Caasho

Hej jag heter caasho jag kommer fårn soomali

2013-11-21 @ 18:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0