Skype,blogg,panfu och hotmail.... mycket mer!!

Hej allihopa!!
Jag har panfu, blogg,hotmail och ClubPeguin,winxclub,girlsgogames och massa annat.
Detta är ganska jobbigt men jag ska absolut INTE radera någon sida!
Jag hade Moshimonster men raderade den för jag ville ha panfu istället!!
Och sedan hittade jag en sida om Harry Potter men det var bara att man kunde få ny e-mail.
Första gången jag spelade Winx Club skulle Alicia komma på besök..... Då visade jag henne det!

Hon ville också ha WinxClub så hon fick också det.
Jag hette HannahStella och hon hette AliciaMusa.
Ina ville också ha det hon var avundsjuk på Alicias lillebror.
Men Ina fick inte det för hon var för liten hon gick förresten på dagis.
Sedan hittade jag nåt som hette BarbieGirls......
Det ville jag också ha och då hette jag Stellawix1000.
Jag skulle egentligen inte säga nåt till alicia om det för jag ville inte
att hon skulle härma mig men jag kunde inte låta bli att hålla det hemligt ;-)
Då fick hon också det och hon heter Florawinx1000.

Idag.... 02 januari var jag och min kompis Durdona på biblioteket!!
Alicia var också där med sin mamma och sina syskon.
Jag lånade 5 böcker det var 3 Alfons Åberg-böcker åt Joakim.
1 bok till Ina som handlade om prinsessor..... (Det gillar hon)
Och en bok till mig som hette Varning! Läskigt.
De har jag fasnat vid den,den är så spännande så jag kan inte sluta läsa i den.
Nu är jag inne på skype, Knut Tore och Durdona är innloggade.


En bild på mig och Omer Bhatti när vi var på danskebåten!!
Nu ska jag läsa för Joakim..... Hejdååå!!


// Hannah
Ps. Idag var det första dagen på andra terminen i skolan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0