Spökfakta......

Jag kommer att ha spökfakta varje vecka.....
Ni ska alltså skriva egen fakta om det spöket jag
skriver om på min blogg.
Skicka det till mej!!

Såhär gör du:
1.Skriv din egen faktatext på
ett kladdpapper.
En kort faktatext altså!!
Skriv sedan ner det i en kommentar och kommentera.
Den som vinner ska få ett pris som blir hemligt tills
någon vinner :-)
Det kanske inte blir så många kommentarer för
jag brukar inte få så många kommentarer nu längre.....
Men några går bra iallafall!!

2.Svara senast v.5 fredag den 4 februari.

3. Nu är det bara att vänta på att någon vinner.

Ni får gärna härma mig med några få meningar.
Men INTE hela faktatexten jag skrivit!!

 Hejdå!!

// Hannah

//Plapan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0