^^ Bilder Av Katten ^^ :)

Hej!!

Förut så gick jag upp halv åtta, då var mamma uppe,
med Missy, kattungen fick heta Missy men vi får kalla
henne vad vi vill ^^, :) men nu kommer iafall tre bilder på Missy -;



Hon var helt ny där :D...




Här gick hon och lade sig i min famn...



Det här kortet tog jag förut, när hon låg i soffan, då fick jag med
hennes söta ansikte :).... <3<3<3<3

I nästa inlägg blir det en riktig bildbomb av kalaset vi
hade i fredags! :), nu ska jag  gå och gosa lite med MISSY!! <3 HON ÄR
SÅ ZÖÖT! Hihi.... Hejdå!!

//Hannah och Missy <3



Kommentarer
Iosefine

Åhh, vad söt hon är. Vi kan inte ha katt, min mamma är allergisk mot katter :( Men annars kanske vi skulle ha haft katt. Fast vi ska nog köpa en hund :)

Hon var jättesöt :) =)



Kram kram//Iosefine

2011-07-31 @ 11:22:50
URL: http://willesminne.blogg.se/
Wilma

Söt katt unge

2011-07-31 @ 18:40:00
URL: http://wivvis.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0