Bröllopet Är Idag (:

Hello!! :P

Jag fick en kommentar av Iosefine :heart:.
Hon sa att jag skulle göra flera test.
Hon tyckte dom var roliga :D.
Så imorgon elr någon gång så kan ni göra testet: Är du en bra kompis?

Det jag skulle säga var att mitt megabröllop är idag :P.
Kom gärna :D.
Ähum.... Nu så ska jag läsa andra bloggar och lite annat.

Visa lite bilder från MovieStarPlanet.!!

Här kommer dom:




Nästa:



Nu kommer 2 av mina vänner :

Britney Spears 14


Och min bästa vän på MSP:


Strök för mitt namn så ni inte skulle se (Destiny19)

Hejdå!!
Kom idag klockan 6 på morgonen.

//Hannah Panna :P




Kommentarer
Emo=svart

Dåliga bilder på kompisarna!

2011-07-09 @ 10:43:57
URL: http://moviestarplanet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0