Alla som skriver i min blogg är.....

Samantha19 med denna skrivstilen!
Destiny19 med denna stilen!
Jag med denna stilen!
Angelina Jackson med denna stilen!
Plapan med denna stilen!

Nu ska vi fråga frågor till varandra
liksom lite fakta om oss!

Vad är eran favoritfärg?
Rosa/Samantha19 Gul/Plapan Blå/Hannah
Lila/Angelina Jackson. Lila/Destiny19

Ja men jag vill inte fråga mera frågor nu Hannah!
Men, Okej då! Vi tar dem en annan dag!
Hejdå alla bloggläsare!
Plapan det är inte slut nu!
En sista fråga!

Jaja!

Var bor ni?
Jag bor i panfu!
Jag vill inte säga var jag bor!
Inte jag heller!
Jag bor i Girlsgogames världen!!
Jag bor med Hannah! :-)

Jaja! Hejdå alla bloggläsare!



Kommentarer
Anonym

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!!!!!!!!!! :)))))))))))))

2011-03-27 @ 15:30:58
URL: http://hejsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0