Vinnarna på frågesprt+kändistävlingen!

Hej!!

Nu ska jag tala om för er vem som är vinnarna!
Vi ska se vad alla svarade först, då tar vi den förta tävlingen.

Då säger jag vinnarna!!
.... trumvirvel....
VINNARNA ÄR MIN FASTER OCH MIN LILLEBROR!!
Då ska ni få en bild var!

Joakim här får du en traktor!!



Camilla här får du en regnbåge!


Så nu kommer nästa vinnare!
....trumvirvel....
Det blev INGEN!!!
Ingen vann:-)
Men jaja här kommer svaren

Bild 1: Britney Spears
Bild 2: Robert Pattison
Bild 3: Jasmine Villegas

Okej, men nu kommer mn kändistävling iallafall den 3dje!

Bild 1


Bild 2



Bild 3









Kommentarer
Fastra

Tusen tack för den fina regnbågen! :-)



Synd att jag svarade fel på bilden av Jasmine Villegas, jag var helt säker på att det var Selena. Är dom inte lite lika? ;-)

2011-03-24 @ 15:58:45
Hannah

Jasmine och Selena är ganska lika jag ska visa dej dom två tjejerna på bloggen!!



2011-03-25 @ 13:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0