Blivit lurad :(

Blivit lurad! :-(
Jag var inne på YouTube och sökte på Justin Bieber,
och då såg jag att det var en video som det stog:
JUSTIN BIEBERS REAL CELLPHONE!!!!!!!!!!
Jag klickade på den videon och så såg jag ett telefonnummer.
Jag skyndade mig att skriva upp nummret och så såg jag Keshas
telefonnummer! Jag klickade på Keshas och sen klickade jag vidare
på Soulja boys, sen sprang jag upp på mitt rum och ringde upp
Justin Bieber. Men det funkade inte, då tänkte jag:
Vilka siffror ska man trycka före man ringer ett engelskt nummer?
Jag gick ner till mamma och pappa och frågade vilka siffror
jag skulle trycka om jag skulle ringa ett engelskt nummer.
Mamma svarade +0044 och jag gick upp som vanligt och så sprang jag in
på mitt rum och stängde dörren. Jag skrev upp +0044 och ringde alla
nummer och la till dem som kontakter. Men INGET svar :(
Sen kom jag på att jag borde nog seja det till mamma och pappa.
Jag gick ner och sa till mamma och pappa. Det var ett falskt nummer.
Jag vill ju ringa Justin Bieber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag ska inte ringa nåt mer sånt nummer förutom att fråga först.
Och jag ringde Anna och talade om att jag hade de numren.
Hon skulle ringa mej imorgon.




Hejdå!!

// H a n n a h<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0