Fakta om min serie 2011

Hej!

Det är såhär att jag ska ha en serie på min blogg.
Och här är personerna som ska vara med i serien.

Avundsjuka tjejer är:
Lola, Sally och Cornelia

Bästa kompisar är:
Denise,Nelly och Sahira

Drottning:
Tiara (god)
Djävula (ond)

Mammor och pappor:
Lolas: Fredrik och Julia
Sallys: Melvin och Klara
Cornelias: Lars och Sandra
Denises: Anna och Jesper
Nellys: Peter och Marie
Sahiras: Nickie och Lenny

Skolans populäraste gäng:
Green boys: Justin, Nick, Taylor

Hoppas ni kommer gilla den.
Det är 100 nummer av den!

// H a n n a h<3




Kommentarer
hannah

Sv: Neej, inte som jag vet så kommer han från Kina.

Enligt mina källor så kommer han från Bondi Junction som ligger i Australien, men du har rätt han kanske kommer ursprungligen från Kina :D<33

2011-05-07 @ 06:55:34
URL: http://justindrewbieberdaily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0