Skolresa

Hej!!

På onsdang åker vi på skolresa till karlstad.
Vi ska ha med oss matsäck men inget godis :(
Men Maud (min fröken) sa att vi kunde ha med oss bullar,
eller nåt som inte var godis. Vi fick ha med mobiltelefon
och ta kort med men vi fick inte spela på den såklart :(
Jaja, snart har vi examen om 4 veckor..... Längtar!! <3
Här kommer veckans skämt:

Vad är litet och grönt och säger
mu-mu?
En gräshoppa med feltal.

Gästen: Kyparen, kan du
rekommendera något?
Kyparen: Tja, vi har flammberade
revbensspjäll, flamberad oxfile...
Gästen: Har ni bara flammberade rätter?
Kyparen: Ja, köket brinner!

- Mamma, jag önskar mig en lillebror.
- Varför gör du det?
- Jag är trött på att plåga katten.

- Vad sysslar du med?
- Jag skriver böcker.
- Vore det inte enklare att låna?

VECKANS VITS:

- Olga har du bytt vatten i akvariet?
- Nej, mamma, fiskarna har inte druckit upp det gamla än.

Det var alla vits.
De kommer från Kalle Anka-tidningen.



Hejdå!!

// H a n n a h<3


Kommentarer
Hannah

Vi ska vara stolta över att Youtube skriver att Justin Biebers låt Baby är den populäraste videon på hela youtube :D

2011-05-16 @ 15:40:59
URL: http://justindrewbieberdaily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0