5 nya frågor ^^

Eftersom jag inte har något att blogga om nästan så svarar jag på några frågor istället, för jag vill inte tappa mer läsare nu när jag redan har gjort det. Men de flesta har kommit tillbaka ser jag, tack! ♥
 
NellieLarssonn: Är det sant att du fick en Iphone 4 i födelsedagspresent?
 
Svar: Japp, det är 100% sant.
 
Banan146: Är du ihop med någon?
 
Svar: Ja, det är jag.
 
Sonjja: Vad är ditt favoritgodis- dricka, och tårta?
 
Svar: Godis = Geisha ( Choklad ) Och dricka är nog Fanta Exotic och Coca Cola. Tårta vet jag inte, antagligen jordgubbstårta & kladdkaka m. grädde.
 
Anonym: Du sa att du inte kunde blogga, för att du har skolan. Men när du kommer hem från skolan då? Då kan du ju blogga, istället för att låta ALLA oss LÄSARE vänta!!
 
Svar: Jag kanske inte vill sätta mig vid datorn direkt när jag kommer hem. Och så kanske jag inte orkar, det är olika. Men jag låter er inte vänta, men alltså nu låt det där som du skrev ganska löjligt. Så att mina läsare ska liksom sitta och vänta på när det kommer nya inlägg? No way! Om jag har rätt så kollar de inte HELA tiden..
 
Wilmis: Hur beställer man en Design av dig?
 
Svar: Jag har skrivit ett inlägg om det. Klicka på länken för att komma till "beställning-inlägget".
http://panfuhannah.blogg.se/2012/july/headers.html#comment
 
Varsågod & Tack för frågorna även om en var lite negativ.
Puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0