Gäster igår :)

Igår så hade vi jättekul. Det kom gäster till oss och så åt vi kräftor och lite sånt annan mat som typ, kex med ost på och korv med bröd. Vi spelade musik också, men pappa och Jonas ( gästen ) ville bara höra på någon asdålig "Whitesnake" eller vad dom nu heter. Jag kan erkänna till Alicia att One Direction är iaf pyttelite bättre än Whitesnake men alla vet att min JUSTIN BIEBER ÄR BÄST! ♥ Aja, ni som inte visste vet nu! :)
Vi var ute och lekte någon varulvslek, och det var faktiskt ganska kul. Fullmåne och allt, och så ska ju Ina och Emma skrämma mig, Joakim och Theo ( våra gäster, fast det var vuxna med också ) Och sedan så var det godis, vi åt chips, åt choklad, och massa blandat godis + jordgubbsgrädde typ över och kladdekakebotten var det på en tårta mamma gjorde. Det var passionsfrukt i också ( stavning? ) och något annat, det var philadelfiaost ( stavning? ) och jag kan säga att vi fick ostbågar + choklad med daim i också, men jag åt inte allt då, men ändå så skulle jag behöva att spy lite tror jag, haha! :P
 
 
 
 
Så såg den ut bara att det inte var något på toppen av tårtan. Och sedan så gick vi in och såg på film, men jag ville inte se på filmen ( det var Delfy med sina vänner ) hahaha och så gick jag ner till mamma, pappa, Jessica och Jonas ( våra gäster ) och sov i mammas fang ( famn tror jag det heter, jag har glömt det haha ) hon kliade mig på ryggen, hehe det var skönt, för det kliade så mycket! Läs inte det där, för jag kunde inte klia mig där det kliade så mamma fick göra det, HAHAhaa :)
Nu ska jag göra något annat, orkar inte skriva mer, men men.. det var kul igår iallafall! Hej då! :) ^^ ♥


Kommentarer
Alicia

Haha! Du erkände allt till slut!! ;P

Svar: Haha, nej, jag bara skojade, jag gillar inte 1D någonting faktiskt, haha. Jag bara sa så för att jag skulle lura dig hehe.. :P
Hannah

2012-08-08 @ 14:09:50
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0