Hoppsan, är visst beronde av Hungerspelan igen...

Japp, här sitter man med Hungerspelen-boken i vänstra hand och i andra ett glas coca-cola. Så blir det om man börjar läsa Hungerspelen. Beroendeframkallande, står det på framsidan och det stämmer 100% faktiskt...
Mamma sitter och läser den nu förresten, hon skulle bara läsa början, och själv tycker hon den är hemsk, men det tycker inte jag! Jag älskar The Hunger Games, och pappa och jag ska se filmen när den kommer ut. Men jag har redan sett typ halva filmen, och nu ser jag ju typ filmen framför mig när jag läser, om ni fattar vad jag menar.
Love that movie + book, och förresten, nu ska jag prata lite med mamma och dricka min dricka. Ses. ♥
 
Katniss Everdeen, Peeta Mellark, Gale Hawthorne ♥
 
PS. Älskar Justin Bieber, choklad, mina vänner och bästis, min familj, katter och alla djur faktiskt också♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0