Justin Bieber - Novell - Chapter 13

På morgonen vaknade jag och kände efter Justin. När jag slog upp ögonen var han inte där. Jag gick upp och slängde morgonrocken över axlarna. Nere i köket var han och stod och log mot mig. Han hade sin mobil i handen och jag tittade undrande på den. " Öhh, jag bara sms:ar lite " sa han och flinade. Jag nickade och vände mig sakta för att gå upp igen då jag kände på händer på mina axlar. De förde mig in till vardagsrummet och när jag vände mig om sa Justin. " Det finns en person som vill träffa dig " sa han och tittade allvarligt på mig. När jag fick syn på personen tappade jag andan. Nej, nu får det vara nog. " Justin! " sa jag högt och tittade surt på honom. Jag stod öga mot öga med Ashley Tisdale. " Hej.. b-bästis.. " sa hon. Det sista ordet tvekade hon lite innan hon sa det.
Jag tittade ilsket på henne och vände mig om. Jag vägrade titta in i hennes ögon. " Varför står du bara där? Ta ut henne ur huset! " sa jag. Ashley tittade sorgset på Justin och gick mot dörren. " Vänta! " skrek Justin. Ashley vände sig om och tittade på honom. " Säg det " sa han och pekade på mig. Hennes ögon fylldes med tårar.
" Ähum.. Jag är en idiot och skulle gärna vilja förlåta dig för det där som hände för väldigt längesedan. Jag glömde dig inte helt och du finns fortfarande kvar inuti mig. Om du fortfarande hatar mig så ska jag lämna dig här och nu men om du vill förlåta mig, och jag förstår att du kanske inte vill det men om du vill, så finns jag här " sa hon.
Jag skakade på huvudet. " Jag har inte tid med det här nu Ashley. Det var ditt eget fel att jag inte fick någon chans att förlåta dig. Och jag vill inte ha med dig att göra " sa jag och gjorde en ledsen min. Hon nickade och mimade något om att hon måste gå. Jag nickade igen och tittade lite på hennes tröja. Det stod " I'm Sorry " på den. Jag skakade på huvudet. " Men, Ashley! Vänta! " Hon vände sig om och tittade förvånat på mig. " Nu kan vi väl.. vara vänner ändå, för jag ångrade mig litegrann.. Vi kan ju inte gå runt och vara sura på varandra. " Hon log lite så där försiktigt och sa " Nej, det har du rätt i. Men vi kan ju vara vänner ändå. " Jag nickade. Sedan gav jag henne en snabb kram och log innan hon gick. Jag kastade mig i Justins armar. " Jag är trött " Vi gick till en milkshake bar typ såg det ut som. Justin sa något som fick mig att skratta.
 
Det kom fram en tjej i 16-årsåldern och frågade om hon fick ta en bild med mig. Jag nickade och log. Sedan ställde jag mig upp bredvid henne och en annan tjej tog kortet med en grön kamera.
Hon skrek till lite och kramade mig hårt. Sedan log hon och sprang iväg till en av hennes föräldrar gissar jag att det var. " Hehehe.. vet du vad? " sa Justin. Jag skakade på huvudet. " Du är så söt när du posar sådär " sa han och posade en konstig pose som tydligen skulle likna min. Jag skrattade och slog honom lätt på armen. " Haha, lägg av! " skrattade han och lyfte upp mig. Sedan sprang han till havet och kastade mig i vattnet. Jag skrek.
" JUSTIN, VAD GÖR DU?! " Han brast ut i skratt och det såg ut som om han skrattade ihjäl sig. Jag skrattade lite tyst och sedan skvätte jag ner honom med vatten. Sedan drog jag ner honom i vattnet också.
( Låtsas att den där tjejen är Miranda )
Men vi fick gå upp ur vattnet och springa till Justins hus. Det tog inte lång tid förrän vi omringades av fans och paparazzis. Justin tog upp sin mobil och ringde hans livvakt Kenny.
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Superbraaaaaa!!! :) :) :) :)
Nästa deeeeel nuuuuuuu!! :)

Som jag skrev i chatten åker jag till Mockfjärd idag, men kommer hem nästa söndag :D Men vi kan alltid sms:a varandra och skriva i varandra chattar, har ju min mobil med mig ;) Kommer inte ta med mig datorn (den tar för mycket plats + att den är så tung :P ) Ses nån gång :)=)

Svar: Jaha, det är dit du åker. Tack för att du gillade kapitel 13 hehe, och ja, vi kan skriva i varandras chattar! :D ¨Hoppas vi ses snart! :)
Kraam :)
Hannah

2012-08-04 @ 11:38:12
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0