Justin Bieber - Novell - Chapter 14

Nästa dag ligger jag och Justin utmattade i sängen. Igår hade varit en jobbig dag. Kenny hade kommit efter en hel halvtimme så en som jobbade i en affär fick rädda oss undan alla människor. Justin hade bjudit ut mig på en date också. Min mobil började plötsligt ringa. " Min syster " stod det på skärmen.
" Hej, Grace! " svarade jag till min storasyster ( hon har jag inte pratat om i berättelsen än, men hon kommer vara med mer nu ) Jag hörde att hon vältade ut något på golvet som vanligt. " Sorry, det var min tavla på Justin Bieber som gick sönder. Nästan. " svarade hon och lät jätteledsen. Hon mumlade något innan hon började gråta lite.
" Vad har hänt? " svarade jag. " Jag fick inga biljetter till Justins konsert " snyftade hon. Jag suckade. " Okej, du kommer kanske inte tro mig men.. jag är tillsammans med Justin. " Det blev tyst i luren. Sedan började hon att skrika och jag blev nästan döv. " Vi skickar en biljett till dig senare " Jag hörde hur hon blev ännu mer galen.
Jag som hade en sak i min mobil som gjorde att man kunde se varandra medan man pratade såg att Grace hade tappat mobilen i golvet och stod och skrek.
 
Jag skrattade och Justin reste sig upp för att få se vad som hände. När Grace fick se Justin blev hon helt tyst. Hon andas inte, tänker jag och suckade. " Hon är typ ditt största fan, hehe " sa jag. Hon rodnade och sväljde hårt. " Hej " sa hon och vinkade försiktigt. " Hej " sa Justin vänligt och log. " Hon är ju ganska söt " sa han och fnissade. " Haha, Justin sa att du var söt " sa jag innan han tog sin hand för min mun. Han rodnade. " Haha du är så söt när du rodnar! " sa jag och tittade på Grace.  " Ä-är ni ihop? " sa Grace helt förvirrat " Justin nickade medan han kysste mig och Grace blev galen igen.
 
( Låtsas att det är Miranda som håller sin telefon så att Grace ser när dom pussas. )
Jag skrattar. När vi hade pratat färdigt med Grace så åkte vi till en resturang där Justin hade bjudit mig på date. Daten var helt okej, som vanligt och sedan vandrade vi en romantisk kvällspromenad hem hand i hand under den vackra solnedgången.


Haha, lyckost Grace då som fick biljetter ändå. Aja, hoppas ni gillar denna delen också! Om ni undrar så är det Selena Gomez på bilden. Det är alltså inte Justin som kysser en annan tjej. Men vad tyckte ni? Kommentera!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0