# Kändistävling! ^^

Längesedan jag hade kändistävling eller hur? Tycker jag med! Imorgon kommer min kusin och hämtar mig för att jag ska sova över hos henne. :)
På Lördag åker hela min familj  till Mallorca ( stavning? ) och det är 37 grader varmt där ! ;o ^^
Då ska jag bli brun före skolan börjar, haha! :DD
Nu börjar vi med tävlingen istället men då vet ni iaf vad jag ska göra tills skolan börjar! ;)
 
Who´s that? :)
 
( Liten bild ;o ) Vem är denna killen? :)
 
Vem är hon?
 
Ledtråd: Alla har varit med i "Superhjältefilmer" fast den sista är ingen supehjälte men ungefär en superhjälte. Kommentera och berätta så vinner ni kanske! Lycka till!


Kommentarer
Mamma

Förste bildet er av Halle Berry
Andre bildet er av han "Peter" i spidermanfilmene.
Men det tredje bildet er jeg litt usikker på....nei, vet ikke.
Mallorca....OMG!;)

Svar: Hur visste du att det var Halle Berry? Trodde inte du skulle veta det. Och förresten han heter inte Peter på riktigt. Och den tredje bilden vet jag! :D
OMG
Hannah

2012-08-08 @ 12:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0