Min kusin + Jag = Jag har sovit över hos Anna! :)

Jag har inte uppdaterat min blogg på två dagar och då tänkte jag berätta vad jag har gjort, tänkte jag! Jag har sovit över hos min kusin Anna! :)
Det var jättekul! Först när jag kom så åkte vi till hennes syster Linda och hon är också min kusin, så vi åkte och handlade på stan, och jag lägger upp bilder på det lite senare! Sedan så köpte vi glass och satte oss på torget och åt den. Men bara jag åt tror jag. :P
Sen så köpte vi godis och hyrde filmen " A Thousand Words" och så handlade vi tacos som vi skulle äta också! :)
 
Och när vi kom hem så åkte jag och Anna och badade i sjön. Jag blev badkruka, haha, men det var såååå kul! :D Sedan kom vi hem och så åt vi Tacos och såg på filmen, och den var rolig! Sedan var den slut och så tog vi fram godiset och såg på ett program där Justin Bieber var med i! Det var kul. Men sedan tittade vi på CSI men jag fick blunda ibland sa Anna. ;)
Sedan när klockan var typ 10 så gick vi och la oss, och vi låg och pratade lite. Men när vi skulle sova så låg vi och svettades så vi somnade typ 2 och vaknade 20 i 10 och då var vi ganska trötta! Synd att jag ska upp 3 på natten inatt :P ( Vi ska till Mallorca! :D )
Då gick vi upp och klädde på oss, och åt frukost. Té, Oboy, Smörgås med ost, gurka, päron, youghurt åt vi. ^^
Efter frukosten så skulle vi spela tennis men det var så blött i gräset så vi gick och hälsade på min moster ( Annas mamma ) på Konsum och sedan var vi hos hennes farmor och farfar litegrann. :)
Vi åkte sen och köpte glass och åkte och kollade på Annas gamla hus där dom bodde förr, och så sen åkte vi hit jag bor och handlade lite på köpcentret och åt McDonald´s :) Anna körde hem mig sedan och då pratade vi lite och sen åkte hon. :( Det var synd, och hon ska till Carlifornien och bo där i kanske 2 år! :( Jag vill följa med henne! :) Men det går inte ;( Men aja, nu ska jag äta fredagsmys och skriva lite tidinställda inlägg, som ni får när jag är i Mallorca! Heeeeeej dååå  PUSS ! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0