Varför inte nästa kapitel kommit ut än

Hej alla läsare! Jag är troligtvis på Mallorca nu, och så tänkte jag bara prata lite om Justin Bieber-novellen jag håller på att skriva. Nästa kapitel kommer inte ut förrän jag har kommit hem från Mallorca tyvärr, för att jag orkar liksom inte sitta att skriva det nu! Har faktiskt ingen blogglust alls.. :/ Men det kommer jag nog ha snart igen, ... åhh *** vad jag är lat, jag är så himla sur för ingenting och det känns som om jag hatar att blogga typ! :(
Förlåt för deppigt inlägg, men nu kommer Dagens låt iaf.. :)
 
Låt: Somebody I used to know
Artist: Gotye
Önskelåt av: Mamma - "skarbol.blogg.se"
 
 
Om ni vill önska en önskelåt så maila: [email protected]
PUSS :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0