Bästisar för evigt<3

<3 <3 :)
 
 
 
 
 
Amanda + Hannah = BFF 4ever :)


Kommentarer
Amanda

Du tog kort utan att jag visste, haha :P Det blev i alla fall bra :D

Love you!! <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Japp, haha. Det var ju det som var överraskningen, men om du vill så ska jag fråga nästa gång innan jag publicerar det om du vill? Du behöver inte fråga före du lägger ut något om mig, men lägg inte ut nåt dumt, för det vill jag inte, nu låter jag kanske som värsta mamman, men jag undrar, för det är lite viktigt :P ^^
Hannah

2012-12-15 @ 21:20:52
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Haha, nej då du behöver inte fråga, det är kul med överraskningar och du jag råkade skriva fel på bilden jag gjorde till dig, det ska vara "are" inte "is" hehe :P Ops Och jag glömde ett "E" på love, hehe :P Men det gör nog inget, hoppas jag <3 <3

Kramis!!!

Svar: Nej då, det gör ingenting, absolut inte! Du är BÄST ändå! <3 :)
Hannah

2012-12-16 @ 10:34:11
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0