Good night<3

Okey allihopa! Nu ska jag och Missy ligga och läsa Kalle Anka och mysa lite i sängen innan vi somnar. Märkte ni att världen gick under idag? Det gjorde inte jag för jag hade inte tid med det. Men jag blev utskälld av mamma för att hon sa så här:
 
- KOM HIT MED HÅRBORSTEN VI SKALL BORSTE HÅRET!
- Jag vet inte var den är mamma, ( jag sa det fast jag hade gömt den på mitt rum)
 
HALLÅ LIKSOM, jag kan borsta håret själv JAG ÄR INTE EN 5-ÅRING LIKSOM!
 
god natt, alla bloggläsare<3 och god jul! Nej inte god jul! Eller jo?? Eller nej?? Ehh.. eller, jo eller nej?
 
Eller.... GOD JUL I SKOTTFÖR! Eller nej.. förskott! (:
 
 


Kommentarer
Mamma

Men HALLLÅÅÅÅÅÅ!!
Börster du håret selv?? 2 ganger om dagen? UTEN at noen sier til deg??

Forresten veldig söt godnatt-bild du har lagt ut <3

Svar: Nej, jag vill kanske inte. Jag är faktiskt ledig i typ två långa veckor, (hoppas skolan får problem eller nåt så vi får längre lov) och dååå, kan ingen se mig i mitt hår.
Hannah

2012-12-22 @ 10:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0