Jag har sett filmen... Julkalender 4

LOL!
 
Den var så bra och är nu 2:a på min Top 10 filmlista! Först kommer ju såklart Hunger games, men självklart tycker jag LOL förtjänar en andraplats! I huvudrollerna var Miley Cyrus och Demi Moore - jag beskriver filmen som lite tonåringsaktig för Lola (Lol är en hennes smeknamn, alltså Mileys roll) var femton år och hennes mamma råkar läsa hennes dagbok. Men nu är Lukka nr 4 = en trailer av LOL! ^^
OBS! Filmen är för alla åldrar står det iaf, men jag rekommenderar nog 11-årsgräns för Ina och Joakim hade nog sagt den var tråkig, eftersom det är inte så mycket action i filmen.
 
 
 
 
Kommentar: Boyfriend ... Ex-Boyfriend ... New Boyfriend?? LOL


Kommentarer
Mamma

Hvor så du den??

Svar: På datorn, av det där som pappa fick från bredbandsbolaget :P
Hannah

2012-12-04 @ 23:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0