Beställningar

Jag vet inte om ni ser det här just nu men alla som har beställt en header av mig är alltså Alicia, och Ina.
Och jag ska bara berätta att "Arkivet" ingår i Designen i Paket 3, om ni inte förstår så är det den långa sidan åt vänster på min blogg, där som länkar och kategorier finns vet ni. För då kan jag göra egna koder till er ( koder till eran Design, så att det ser ut som jag vill, eller ni alltså ) och bara så ni vet så kan ni bläddra neråt för att beställa en header.
 
Nästa del av novellen kanske kommer ut ikväll, det är så krångligt att få ihop allting när några "klagar" för då måste jag göra allt bättre också! ^^


Kommentarer
Amanda

Strunta i alla som klagar på din berättelse, skriv din och tänk inte så mycket på hur bra den är, eller om du nu inte vill att den ska vara superbra, haha :P Inte vet jag, men jag bara säger det så du inte tänker att du är värdelös på att skriva för det är du inte. Du stavar mycket bättre än mig när jag var i din ålder. Hehe :P

Puss o kram//Amanda =)

Svar: Oki, fast en sak till. Min mamma tyckte det vart lite dåligt att Miranda skulle vara sur på Ashley Tisdale för ingenting. Fast då sa jag att jag skulle beskriva det i nästa kapitel varför dom var ovänner!
Ha det bra! :)
Hannah

2012-07-25 @ 17:35:36
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0