Design / Misslyckad

Hejsan, har gjort en ny Design som ni ser och den blev inte så bra.
Jag laddade upp bilden tre gånger om och om igen, eftersom storleken inte passade, men nu orkar jag inte mer, och dessutom är bilden 1000px, så min passade inte ens i 800px! :/
 
Men hoppas det blev fint iallafall, och nu ska jag.. vet inte men fixa lite andra saker på min blogg också! Men hoppas vi ses och ha det bra! :')
 
PS. Nästa del av berättelsen kommer ut på onsdag 19.00 istället för tisdag, för jag måste göra om hela delen, och eftersom förra delen blev superfail så kommer jag att ha en förklaring på varför Miranda var sur på Ashley Tisdale, för det var önskemål från min mamma.


Kommentarer
Amanda

Om du vill kan jag hjälpa dig med designen ;) Fast bara om du vill :)
Jaaa, nästa del kommer snart!!! :)

Puss o kram//Amanda

Svar: Det kan du nog. Fast jag har en fråga till dig. Har du sånt här filmprogram som man kan filma dataskärmen med? För då kan ju du filma när du hjälper mig så att jag kan se, så att du slipper hjälpa mig hela tiden! :D
Hannah

2012-07-23 @ 19:48:19
URL: http://willesminne.blogg.se
Anonym

Fin blogg du har kolla gärna in min! :D

Svar: Visst, ska kolla in den nu! Den är säkert cool! ;)
Hannah

2012-07-24 @ 00:43:22
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0