Frågestund = Avslutad

Hejsan,
 
Nu tänkte jag svara på frågorna som jag fick in under frågestunden. Det var inte så många, men jag ska svara på alla ändå, även om det kommer en väldigt " konstig " kommentar ._.

Martina -
1. Vad är din favoritfärg?
Svar: Mina favoritfärger är lila och blå.
 
2. Vad gillar du att göra med Missy?
Svar: Jag gillar att gosa med Missy och leka med henne även om hon är väldigt lat och sover hela dagarna typ.
 
3. Gillar du Justin Bieber?
Svar: Jag gillar inte Justin... jag älskar honom!
 
4. Gillar du att vara inne på MovieStarPlanet?
Svar: Ähum, jag tycker inte om MSP så mycket utan kollar mer på Justin´s twitter. ^^
 
5. Vad gillar du att äta/dricka?
Svar: Jag gillar att äta McDonald´s, kyckling med ris, och dricka är nog Fanta Exotic & Coca Cola. :)
 
6. Gillar du att leka?
Svar: Ähum, det beror på vad man ska leka med. Barbiedockor, absolut inte - jag lekte med det när jag var runt 8 år men jag vill inte det längre, jag tycker inte det är töntigt men det är tråkigt. Det är ju liksom dockor...
 
7. Vad är din favoritdricka?
Svar: Det skrev jag på fråga nr 5.
 
8. Gillar du McDonald´s?
Svar: Det skrev jag också på fråga nr 5.
 
9. Vad heter din bästis?
Svar: Amanda, heter min bästa vän.
 
10. Gillar du Justin Bieber lite eller mycket?
Svar: Mycket, super duper mycket, om man får välja det också, hehe. :D

 Mango -
1. Kan du ge mig din auto på MSP?
Svar: Kanske, om jag orkar att logga in, haha :)
 
2. Kan jag få din riktiga auto?
Svar: Japp, om jag får din adress så skickar jag den hem i brevlådan till dig, haha nej, du får den att kopiera nu. Så kan du spara och skriva ut den om du vill:
∂єѕтιηу
 
3. Vem hatar du?
Svar: Nej, jag hatar väl ingen särskild person? Isåfall håller jag det för mig själv! ;)

Felicia -
1. Vad har du för färg på ditt hus?
Svar: Alltså, jag vet inte om jag ska säga det. Men.. det är hemligt. Bara min bästis och mina nära vänner vet det.
 
2. Bloggar du mest om MSP eller ditt liv?
Svar: Eftersom jag har halvslutat på MSP så bloggar jag om mitt liv mest, och typ alltid.
 
3. Använder du mascara varje dag?
Svar: Nej, absolut inte. Bara om jag ska på fest hos en kompis eller nåt. Eller när jag gör veckans smink ibland då..
 
4. Märker att du gillar Justin Bieber, vem är din favoritlåt av hans låtar?
Svar: All around the world
 
5. Vad heter dina husdjur?  (Om du har några)
Svar: En katt som heter Missy och hon är jättesöt!
Jag svarar på resten av frågorna någon ananan gång! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0