Joakim

 
Grattis Joakim, 6 år. Hoppas du blev glad för det du fick i morse. Jag ska visa nu för alla läsare vad han fick, om ni nu vill se. ^^

1 = Från Mamma
2 = Från Ina
 
3 = Från Hannah ( mig alltså )
 
                                           +
4 = Från pappa
 
Det var allt han fick, och så inatt så åskade det, så jag gick in och la mig. Det var synd för jag ville så gärna ligga ute! Missy låg också ute. Hon kom till mig klockan 12 kanske och kröp in i min sovsäck, haha, det var så gulligt! Hon bara kröp in där och la sig och sov. :)
 
PS. Joakim, klicka på länken så får du en överraskning: http://youtu.be/wFh-rX_Sfhs
 


Kommentarer
Mamma

Du glemte to gaver!!
1. Sykkelen!!! Selv om han fikk den tidlig så var det jo også en gave :)

2. Piratpistolen!!

Svar: Jaha ojsan :P
Hannah

2012-07-18 @ 09:55:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0