Justin Bieber - Novell - Chapter 10

Kenny, Justin livvakt hade kommit. Vi skulle precis sätta oss ner, när en kvinna i 40-årsåldern kom emot mig.
" Sätt er inte vid det där bordet. " sa hon. Jag förstod ingenting så jag bara satte mig vid ett annat bord. Justin gjorde samma sak - och sedan gav kvinnan oss en beställning. Jag tror hon var en servitris. " Jag tar en pizza, öhh.. Amigo " sa Justin och tittade mot mig. " Jag tar en äppelpaj, tack " sa jag och log.
När vi hade fått maten och började äta kom en ung tjej och satte sig ner vid det bordet där jag och Justin skulle sätta oss förut. Hon hade rosa kläder, och en chihuahua i väskan! Nej, det var ju Ashley Tisdale.
 
Den där bilden stod på bordet, och jag läste på bordets lapp = " Bästa bordet på hela caféet. Reserverat för Ashley Tisdale. "
Jag tittade argt mot servitrisen och reste mig upp från stolen. Sedan gick jag iväg till några fans och skrev autografer istället.
Men det skulle Ashley tydligen också göra så hon gick fram till mina fans och frågade om dom ville ta bild med henne, men det är ju fansen som ska fråga. Fansen började bli lite mer ivriga och Ashley log mot mig, elakt..
Jag ryckte tag i Justins hand och sprang därifrån.
" Vad är det " frågade han undrande. " Jag står inte ut längre med kändisar som betér sig som idioter, den där Ashley klär sig i rosa, bär en chihuahua i väskan = att hon tror hon är allt. " sa jag irriterat.
" Men du är allt för mig " sa Justin och kysste mig snabbt. Jag rodnade, " Men du fattar ändå varför jag blir så himla irriterad... " sa jag. Han nickade.
 

Hiss eller diss? Nästa del kommer heta " Justin Bieber - Novell - Chapter 10 Del 2 " eftersom detta är inte hela kapitlet =)
 


Kommentarer
Amanda

Supeeeeer, fast den vart kort, men då har man nåt att längta efter :D :D :)

Puss o kram//Amanda

Svar: Publicerar nästa del ikväll/imorgon, eller snart iaf, för man vill ju inte att andra ska få vänta. För jag vet hur det känns. Jättetråkigt är det, för tillslut har inte den bloggen några mer läsare om man inte uppdaterar minst en gång om dagen eller varannan iaf :)
Hannah

2012-07-21 @ 14:26:45
URL: http://willesminne.blogg.se
Alicia

Jag har inte några läsare kvar för jag glömde att skriva på ett halvår :S xD

Svar: Oki, jag ska länka dig så att mina läsare kan läsa din blogg! :D 69 st är mitt rekord så då kommer du nog få många läsare! ;)
Hannah

2012-07-24 @ 15:57:00
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se
Alicia

Det har inte blivit så mycket läsare på min blogg, den enda som läser min blogg är du och mamma... :S

Svar: Skriva i din status på MSP? Då kanske fler kikar in! :)
Men du har glömt en läsare! Min mamma! :P
Hannah

2012-09-17 @ 17:42:34
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0