Justin Bieber - Novell - Chapter 6

Jag kände en hand som smekte min kind när jag vaknade.
" Justin? " mumlade jag och öppnade försiktigt ögonen, och fick syn på Justin.
" Du är så.. vacker.. " sa han till mig. Mina kinder blev röda och jag log mot honom.
" Du med " sa jag och sedan satte vi oss upp i sängen. Frukosten väntade på oss. Vi steg upp och klädde på oss. Sedan gick vi ner till köket och tog mat. Jag märkte att Justin sneglade på mig då och då. Jag log för mig själv och hällde upp mjölk i glaset.
" Kan du inte stanna här för evigt? " sa jag och skrattade.
" Jag skulle gärna vilja " sa han och lutade sig över bordet. Sedan pressade han sina läppar mot mina. Jag hade aldrig anat att det skulle bli något annat än vänskap mellan mig och Justin.
Han flinade och tog en tugga av sin smörgås.
 
Hela dagen tillbringade vi med att gå runt på stan och titta i olika affärer. Vi hade tagit på oss galna outfits och skrattade åt varandra så att det gjorde ont i munnen. Vi hade avslutat med en fika på " Clara´s cupcakes " jag älskade det caféet och alla cupcakes var så gulliga. Själv hade jag bara tagit en kopp té.
Justin öppnade munnen för att säga någt men tvekade lite. " Jo, du vet det här mellan oss..." började han.
Jag nickade och log.
" Vi måste nog hålla det lite hemligt för alla fans och paparazzis. " sa han.
" Ja det är klart " svarade jag och nickade för att visa att jag förstod vad han menade.
" Bra ", sa han och tog min hand.
Sedan vandrade vi iväg hem till mig igen.
 
Mamma stod och lagade mat.
" Nämen.. Hej, Justin! " sa hon förvånat. " - jag visste inte att du var här " sa mamma och log mot oss.
Vi gick upp till mitt rum.
 
http://youtu.be/KmURLZZwKNQ
( Lyssna på låten medan ni läser resten av kapitlet. )
 
" Får jag behålla dig för evigt? " frågade Justin. Jag kände att jag blev varm inom mig.
" Med ett nöje ".
Han kysste mig igen och vi hörde en röst.
Vi vände oss om. Där stod mamma. Åh nej, vad har vi gjort?
Jag flinade. " H-hej mamma, hehe. " fick jag fram. Sedan brast hon ut i skratt. " Jag ska nog lämna er turturduvor ifred ett tag " sa hon retsamt och lämnade rummet.
Jag vände mig om och log mot Justin.
" I never let you go " sa han på engelska. Jag log igen mot honom och sedan började han spela en låt som han skrev till mig igår.
 
" It's like an angel came by, and took me to heaven,
Couse when I stare in your eye, It couldn't be better,
Let the music blast, we gon' do our dance,
Bring the doubters on, they don't matter at all,
'Couse this lifes to long, and this love too strong,
So baby, no for sho,
 
That I'II never let you go
 


Kommentarer
Amanda

Superbra :) Låten jättebra också :)

Ska äta frukost snart och sen åka ;)


P.s tror jag börjar gilla Justin lite mer :)

Kommer sakna dig <3 <3 <3

Svar: Haha, jag ska allt få dig att börja ÄLSKA Justin :DKommer sakna dig med, hej då! :)
Hannah

2012-07-09 @ 07:11:12
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0