Justin Bieber - Novell - Chapter 8

På morgonen vaknade jag och upptäckte jag att Justin var borta.
Jag gick ner till köket för att leta efter honom. Men vid frukostbordet satt han med en tidning mitt framför ansiktet.
" Men, hörredu, vad duktig du är! " sa jag och blinkade till honom. Han log.
" Fast.. du har ingen tröja på dig " Justin flinade lite och gick till sovrummet och kom sedan tillbaka med en randig, röd skjorta på sig. När vi hade ätit frukosten så gick vi ut på en promenad. Själv hade jag satt upp håret i en hästsvans som vanligt och en vit sommarklänning. Det kom fram en flicka till oss som ville ta ett kort på oss två.
" Jag heter Stella, kan jag få ta ett kort på er två? " sa hon. Jag nickade och log. Justin tvekade lite men sedan posade vi lite och log.
 
" Tack " sa flickan och sprang iväg.
" Hon var ju ungefär lika gammal som dig, så man kan aldrig lita på någon " sa Justin, och kysste mig. Även om det var kallt ute blev jag ändå varm. När jag slog upp ögonen igen stod det en paparazzi mitt framför näsan på oss. " Justin Bieber med ny flickvän, kommer bli en fantastisk rubrik! " sa paparazzin och skrattade.
Inte länge till förrän Justin drog till sig kameran och tog min hand. Vi började springa till en moped och Justin hoppade på den. " Vänta här! " skrek han, sedan åkte han iväg med mopeden.
 
Jag kände en hand som ryckte tag i min klännings band. " Hjälp! " skrek jag. Sedan tog han sin hand för min mun och lyfte upp mig. En annan man tog tag i min fot så jag inte kunde sparka. De sprang iväg med mig men stannade när de fick syn på Justin.
" Kidnappare bråkar alltid " sa mannen och släppte taget om mig och föll ner i marken. Justin ryckte bort den svarta sjalen från ansiktet på mannen.
" Usher! " sa Justin och skakade på huvudet. " Vad gör du här? "
" Okej, det här var inte så bra skämt " sa Usher och tittade lite beskviket på sin andra kompis.
Sedan brast vi alla ut i skratt. En stund senare omringades vi med fans. Igen.

Förlåt om det är ganska långtråkigt, men jag har slut på idéer. Så ni får nog vänta i två kapitel till innan det händer något på riktigt. Tidinställt inlägg.


Kommentarer
Amanda

Men den var jättebra :) Längtar tills nästa del :)
Nu ska jag se på ouran highschool host club
Det är jätteroligt Japansk/Kinesikt tv-serie :P Haha

//Amanda your best friend forever <3 <3 <3

Svar: Okej, bra att den inte var så dålig :P
Ses snart, har pratat mer om Gröna Lund med pappa och jag ska fråga mamma om vi kan åka när mamma är ledig från jobbet, men när börjar du skolan?
Hannah

2012-07-17 @ 12:03:27
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0