Justin Bieber - Novell - Chapter 9

Mamma kom in i rummet där jag och Justin låg och sov, men jag vaknade såklart. Det gör jag alltid, men jag vet inte varför - iallafall så hände det bara. Ifall det var något som låt ganska högt mitt i natten så vaknade jag - vilket var irriterande. " Ska ni gå upp snart? " frågade hon. Jag gäspade. " Hur mycket är klockan. 12 ojsan. " sa jag och sträckte mig. Mamma nickade mot bordet och menade att det var frukost. När jag hade gjort mig iordning kom Justin in i badrummet och pussade mig på näsan. Jag skrattade. " Vad rufsigt hår du har " sa jag och pekade på hans frisyr. " Jag tar en kam " Jag nickade och gick till köket. Lukten av baguetter. Vad mumsigt, tänkte jag och sätte mig ner. " Då åker jag till jobbet då " sa mamma och sedan sa vi hej då till varandra och mamma satte sig i bilen och åkte iväg.
" Mums, baguetter " sa Justin och satte sig mitt emot mig. Jag nickade och tittade på resten av frukostbordet.
 
Två glas med apelsinsaft till mig och Justin samt två glas med varm oboy. Baguetter, kakor, och några franska saker. Och gurka. Vad skönt att bara sitta där och äta och inte behöva känna någon stress. Jag skulle spendera hela sommarlovet med Justin, och jag skulle följa med honom på hans världsturné. Först skulle vi till Australien och sedan Japan, också. Norge och Sverige 2013 och massa andra länder. Det skulle bli så spännande!
 
Efter frukosten bestämde vi oss för att gå ut på promenad och då kom det först massa paparazzis och Justin var tvungen att släppa min hand.
" Vem är hon? Är det din nya flickvän? Eller är ni bara kompisar? Lé för kameran, Justin, hallå? Justin, Justin, Justin! "
Vi lyssnade inte på dom utan bara gick förbi till ett café. " Kommer vi alltid behöva stå ut med massa gubbar med kameror? " frågade jag Justin. " Vet inte. " sa han bara.

Förlåt för kort del, men råkade publicera bara halva kapitlet, var inte ens klar med att skriva klart kapitlet, men ni får resten i Kapitel 1O. :)
 
Ses / Hannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0