Kalas + besök

Igår hade vi kalas för min lillebror fyllde 6 år. Men egentligen kan man tro att han är en 3-åring som bråkar hela tiden, för han slåss och det har han aldrig gjort förr. Hoppas han inte blir som killarna i vår klass. Inte för att vara dum men dom är lite väl sjuka i huvudet. Inte för att vara dum sa jag. Fast det är ingen i min klass som läser min blogg som tur är, haha. ^^
Men det var nästan alla som kunde komma, men inte Anna och Linda för dom jobbade, men kan inte ni komma en annan dag, och på min födelsedag måste ni komma! :)
Jag fyller år när skolan börjar, vilken "lyckost" jag är, haha, inte så roligt. :/
Aja, och idag hade vi besök av Jessica och Emma & Theo, och Ina och Emma kollade på Winx Club, och Joakim och Theo lekte med lego. Hoppas vi kan ta en tur till Gröna Lund snart, jag, mamma och pappa. Inskusive Ina och Joakim såklart, men mamma sa att hon inte ville vara med eller vad det nu var?
Men jag vill åka Insane där och den är nog läskig, haha, och så vill jag gå på spökhuset fast då måste jag nog gå på toaletten först så jag inte kissar på mig! Nej, jag bara skojar! :P
 


Kommentarer
Amanda

Gröna Lund!!!! På måndag ska jag dit med Amanda. Hoppas hon vill åka Insane :D Hoppas vi ses nån gång på Skype =) Puss i kram//Amanda

(skrivet från mammas IPhone)

Svar: Vad kul! :)
Insane, är inte den lite väl snurrig? Det är därför jag också vill åka den, för det är så kul när det går snabbt, och kittlar i magen, haha! :D

// Puss & Kram, Hannah, din bästa vän :)
PS. Tack så himla mycket för affisherna och armbandet var superfint och coolt! :D ^^ You're the best!
Hannah

2012-07-20 @ 10:38:20
URL: http://willesminne.blogg.se
Amanda

Snurrig, ja man snurrar ju runt sin egen axel, men jag tyckte den inte var jättesnurrig, men det kittlar i magen :D :D Och den är snabb, :D :D Jag lovar, det är en av dom bästa berg och dalbanorna där :D :)

Puss o kram your best friend :)

Svar: OKi, då ska vi åka den!! :D ( Om du vill :P ) // din bästa vän :) :) <3
Hannah

2012-07-21 @ 14:30:37
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0