Kompisar?

Hallå, kompisar! Ni får gärna ringa till mig i sommar när ni vill! Jag har tråkigt så skulle vilja ha någon att leka med. Men idag så kanske jag ska leka med Alicia igen för att vi SMS:ar om det nu... Ina och Joakim ska till fågelvik och jag ska då bli ensam hemma. Men, då kanske jag kan leka med Alicia. Okej.. Men bara så ni vet, jag har haft ganska tråkigt i sommar! Men ändå har det bara vart BÄST! För att man kan sova läänge på morgonen, + att vi har varit med våra släktingar lite grann och, denna sommaren är ganska kul, även fast det har regnat väldigt mycket!
Men nu ska jag kasta i min några smörgåsar och göra något annat sedan. Kanske skriva nästa del av novellen? Nej, den får ni imorgon tror jag! Men iaf.. jag ska öva på multiplikation.. Igår lärde Amanda mig sån där matte som hon håller på med. Aja, men detta inlägget var inte så roligt att läsa, men ändå - ni kan läsa ändå för Dagens Låt kommer nu!
 
Låt: Hit the Lights
Artist: Selena Gomez
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0