Outfits = Jag vill ha!

                                                  +
                                                      +
                               
= Outfit nummer 1, som jag tycker om! :')
 
                                                             +
                                         +
                        
= Outfit nummer 2 som jag älskar, eftersom tröjans text stämmer, jeansen är supersnygga, och skorna matchar tröjan! ^^
 
                                                    +
                  
                                                    +
                
                                                  +
= Outfit nummer tre som jag vill ha, Den är somrig, och passar bra att ha när det är varmt. ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0