Test - Hannahs

Hejsan,
 
Igår fick jag se att jag hade gjort ett test för längesedan, och hade fått en del kommentarer som ville att jag skulle göra fler sådana test, så då börjar jag!
 
1. Gillar du att sjunga, rappa, eller inget av dom?
 
A) Sjunga
 
B) Rappa
 
C) Inget av dom
 
2. Vad slags sminkning tycker du bäst om?
 
A) Mycket smink, det är så kul
 
B) Jag tycker det är finast, att satsa på ögonen
 
C) Jag tycker om naturlig sminkning
 
3. Vilken klädstil tycker du mest om?
 
A) Jag vill helst likna Nicki Minaj, hon är så cool!
 
B) Kanske, någon fin klänning
 
C) Jag gillar att klä mig i ganska "vanliga kläder".
 
4. Vilken hårfärg har du?
 
A) Blond
 
B) Mörkbrunt/brunt
 
C) Svart eller rött
 
5. Vem är din idol av dom här tre tjejerna?
 
A) Kelly Clarkson
 
B) Lady GaGa
 
C) Selena Gomez

FLEST A:N
Du blev mest lik Nicki Minaj
 
Du gillar mycket smink, eftersom det är så kul med sånt, tycker du. Din klädstil liknar Lady GaGa för att du ska likna så cool som möjligt, och din hårfärg, blandas med olika färger, varannan dag!
 
FLEST B:N
Du är mest lik Taylor Swift
 
Du gillar smink, men tycker inte om så mycket. Helst vill du satsa på att ögonen blir bra. Sedan klär du dig helst i fina klänningar eller linnen i olika fina mönster.
 
FLEST C:N
Du är mest lik Dakota Fanning!
Du gillar naturlig sminkning bäst, och är därför väldigt försiktig när du sminkar dig så att det inte blir alldeles för mycket. Du klär dig helst i jeans och fina tröjor, men någon gång ibland blir det klänningar. Därför gillar du mest "vanlig stil".
 
Vem blev ni? Kommentera så att jag vet! :')
 


Kommentarer
Hannah

Bara så ni vet, blev jag Dakota Fanning, fast jag vill nog vara Taylor Swift om jag får välja själv ;)

Svar: Haha, okej, då vet jag det, hej då Mig Själv! :D
Hannah

2012-07-15 @ 13:32:07
URL: http://panfuhannah.blogg.se
Amanda

Jag blev också Dakota Fanning :P Haha :D

Saknar dig! Är klar med mitt brev :D

Kram//Amanda

Svar: Okej, har du skickat det då? :D :PJag är inte klar med ditt brev än, men skickar det så fort som möjligt! =)
Hannah

2012-07-16 @ 12:08:13
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0