- bilder av mitt nystädade rum ( och en video )

Hejsan,
 
Jag ska lägga ut lite bilder på mitt rum nu.
OBS! Detta är ingenting för Justin Bieber-haters, massa Justin Bieber överallt!
Men då ska jag börja, och det tar lite tid att ladda upp videon så den kommer lite senare idag,
jag är ensam hemma och måste hänga upp kläder från tvättmaskinen, för mamma skrev det.
Men, jag fick ta den sista glassen i frysen! Jaja, nu börjar vi med bilderna.
 
 
- Mitt Justin Bieber-sänglakan, och det ser lite konstigt ut, för täcket är skrynkligt :/
 
- Posters av Justin Bieber :')
 
- Mitt skrivbord ( dålig bild, det var ljusets fel )
 
- Justin Bieber på posters igen, haha ♥
 
- Söta kattungar ♥
 
- Bilder av Justin Bieber ♥ :'))
 
 
- Min hylla, med smink, och lite Justin Bieber igen. ^^
 
Ja, det var allt. Hoppas ni tyckte mitt rum var fint och i videon säger jag också det, fast töntigt så jag säger det en gång till sedan.
 
PS. Kommentera gärna, om vad du tyckte om mitt rum. Om du tyckte det var fult, så kan du säga det, fast om du menar det " elakt " kan ni låta bli. :)
 
PS 2. Imorgon åker jag, mamma och pappa, Ina och Joakim + min moster till Tyskland. Så blir ingen bloggning på 2 dagar. Men jag vill inte att statistiken sjunker. Här om dagen blev jag jättenöjd, jag hade 53 st. på antal läsare eller vad det nu heter! Hannah = Nöjd.
 
// Hannah ♥
 
 
 


Kommentarer
Mango

Mamma köpte lakanet åt din mamma :P

Svar: Haha, jag vet, det sa mamma till mig. Du får hälsa tack ifrån mig ännu en gång. Men visst var det snyggt? Nu fattas bara ditt täcke med Miley Cyrus på! :)
Hannah

2012-06-22 @ 11:59:53
Mango

Jaaaa!!!

Svar: Haha, mm :)) Ska vi shoppa tsm någon gång, så kanske vi hittar ett lakan? ;)
Hannah

2012-06-24 @ 19:39:54
Alicia

Mycket Justin Bieber! :O

Svar: Mm, jag har mer nu
Hannah

2012-12-07 @ 21:18:28
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0